خدمات میزبانی وب

خدمات میزبانی وب

خدمات میزبانی وب  یا وب هاستینگ (به انگلیسی: Web Hosting) به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد. این خدمات میتواند بصورت اشتراکی یا مستقل باشد.

سرویسهای میزبانی وب بر اساس نوع سیستم‌عاملی که بر روی سرورها نصب می‌باشد و طبیعتاً نرم‌افزارها و فایلهایی را که پشتیبانی می‌کنند دسته بندی می‌شوند. مانند هاست ویندوز یا هاست لینوکس و…
 
زند هاست مفتخر است که بابیش از ۱۰ سال در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب توانسته است مکانی امن جهت وبسایتهای مختلف اعم از دولتی، شرکتی، شخصی، فروشگاهی و غیره ایجاد نماید.
 
از جمله پلن های میزبانی وب به شرح زیر میباشد.
 
هاست دایرکت ادمین ایران
هاست سی پنل آلمان – اقتصادی
هاست سی پنل آلمان – حرفه ای
هاست سی پنل آلمان – نامحدود
هاست سی پنل آلمان – پر بازدید
سرور مجازی cpanel اشتراکی
سرور مجازی cpanel اختصاصی

 

تمامی پلن های هاست اشتراکی دارای بک اپ هفتگی میباشد و در صورتیکه سرویس انتخابی شما این قابلیت را نداشته باشد میتوانید درخواست ارسال نمایید.

جهت مشاوره با همکاران فروش و انتخاب سرویس مناسب میتوانید از طریق فرم تماس با ما و یا پشتیبانی آنلاین اقدام نمایید.

 

همچنین زند هاست این امکان را جهت علاقمندان به راه اندازی کسب و کار میزبانی مهیا نموده است، تا بتوانند با تهیه هر یک  از محصولات زیر نمایندگی فروش هاستینگ را بصورت کاملا مستقل از زند هاست دریافت نمایند.

 

ریسلر سی پنل آلمان
مستر ریسلر سی پنل آلمان
آلفا ریسلر سی پنل آلمان

 

جهت مشاوره با همکاران فروش و انتخاب پلن نمایندگی فروش مناسب میتوانید از طریق فرم تماس با ما و یا پشتیبانی آنلاین اقدام نمایید.

ضمن جهت بررسی پیش از خرید از سرویس های میزبانی زند هاست، امکان دریافت هاست رایگان نیز مهیا شده است.

لازم بذکر است تمامی سرویس ه گارانتی بازگشت وجه دارند و در صورت عدم رضایت شما در ۷ روز ابتدایی سرویس، وه شما عودت داده میشود.